ostatnia migracja danych: ok. 11 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 980 dni temu |
Uczelniane konto studenta
Za pośrednictwem konta uczelnianego student może korzystać z dostępu do:
- systemu USOSweb – system dziekanatowy
- indywidualnego konta w pracowniach komputerowych
- usługi Office 365 zawierającej uczelnianą skrzynkę e-mail oraz pakiet MS Office w wersji online
System USOSweb znajduje się pod adresem
Usługa Office 365 znajduje się pod adresem:
Pierwsze logowanie – AKTYWACJA UCZELNIANEGO KONTA STUDENCKIEGO USOSWEB
Student może aktywować swoje konto poprzez ustanowienie hasła w systemie USOSweb
Ustanawianie nowego hasła znajduje się po kliknięciu „zaloguj się” na stronie głównej USOSweb (https://usosweb.ans.pila.pl)
W celu ustanowienia nowego hasła należy wprowadzić prywatny adres e-mail podany w procesie internetowej rekrutacji na studia, na który zostanie wysłana wiadomość zawierająca link aktywacyjny do zmiany hasła.
Po aktywacji konta student posługuje się hasłem ustanowionym podczas aktywacji konta, a jako login (identyfikator) wykorzystuje nr_albumu_studenta.
Usługa OFFICE365
Logowanie do usługi Office 365
Logowanie do portalu Office 365
Login: numer_albumu_studenta@edu.ans.pila.pl
Hasło: ustanowione hasło studenta podczas aktywacji konta
Uczelniane konto e-mail studenta będzie wykorzystywane jako jedyny sposób komunikacji między Uczelnią a studentem!
Student może się zalogować do uczelnianej skrzynki e-mail tylko w przypadku kiedy przeprowadził aktywację konta!
Wszelkie problemy dot. aktywacji bądź obsługi konta prosimy zgłaszać na:
Adres e-mail | Helpdesk telefoniczny | Helpdesk stacjonarny |
---|---|---|
pomoc@ans.pila.pl | 67/352-26-84 | Budynek A, Centrum Sieciowo-Komputerowe, pok. 18, 19, 20 |
Przy skorzystaniu z pomocy za pośrednictwem adresu e-mail pomoc@ans.pila.pl prosimy o podanie imienia, nazwiska, numeru albumu oraz numeru pesel celem weryfikacji danych personalnych.